ဆီမလိုဘဲ ေလနဲ႔ေမာင္းမည့္ ကား မၾကာမီ သံုးႏုိင္ေတာ့မည္
္
ျပင္သစ္အေျခစိုက္ Peugeot ကားကုမၸဏီသည္ သဘာ၀ ပတ္၀န္းက်င္ႏွင့္ အကိုက္ညီဆံုးဟု ဆိုႏုိင္သည့္ ေလနဲ႔ေမာင္းမည့္ ကားကို စမ္းသပ္ေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
Peugeot ၂၀၀၈ Hybrid Air ဟု အမည္ ေပးထားသည္။ လက္ရွိတြင္ သဘာ၀ ပတ္၀န္းက်င္ႏွင့္ သဟဇာတ အျဖစ္ဆံုး အစိမ္းေရာင္ ကားမ်ားအျဖစ္ နာမည္ေက်ာ္ေနေသာ သမား႐ိုးက် အင္ဂ်င္ႏွင့္ လွ်ပ္စစ္အင္ဂ်င္ ေပါင္းထားေသာ ကားမ်ားထက္ပင္ ယခုေလစြမ္းအင္ သံုးကားက ကမၻာႀကီးနဲ႔ ပိုသဟဇာတ ျဖစ္ဦးမည္ ျဖစ္သည္။
ကားေမာင္းေနစဥ္ ေလမ်ားကို ကားေရွ႕ဖံုးအတြင္း စလင္ဒါထဲဲသို႔ သြင္းမည္ ျဖစ္သည္။ ဓာတ္ဆီ အင္ဂ်င္မွ ထြက္လာေသာ ပိုလွ်ံစြမ္းအင္၊ ဘီးလည္ပတ္ရာမွ ထြက္လာေသာ ပိုလွ်ံစြမ္းအင္၊ ဘရိတ္နင္းရာမွ ထြက္လာေသာ ပိုလွ်ံစြမ္းအင္မ်ားျဖင့္ စလင္ဒါထဲက ေလကို တြန္းထိုးကာ ဖိအားျမင့္ေလကို ထုတ္ေပးမည္ ျဖစ္သည္။ ထိုေလ၏ ဖိအားက ဟိုက္ဒေရာလစ္ ေမာ္တာကို လည္ပတ္ေစ ျခင္းနည္းျဖင့္ ကားကို ေလစြမ္းအင္သံုးကာ ေမာင္းႏွင္ႏုိင္မည္ ျဖစ္သည္။ ကားတြင္ ဓာတ္ဆီအင္ဂ်င္ တစ္လံုးလည္း တြဲပါမည္ျဖစ္ၿပီး ႏွစ္မ်ဳိးေပါင္း သံုးႏုိင္သလို တစ္မ်ဳိးစီ သံုးၿပီးလည္း အဆင္ေျပသလို ေမာင္းႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။
ကားသည္ (၄၃) မိုင္ေအာက္ သြားေနသည့္ အခ်ိန္မ်ဳိး၊ ၿမိဳ႕တြင္း၌ ပံုမွန္ ေမာင္းႏွင္သည့္ အခါမ်ဳိးတြင္ ေလအင္ဂ်င္ျဖင့္ အလိုေလ်ာက္ ေမာင္းႏွင္မည္ ျဖစ္ၿပီး၊ ထို႔ထက္အရွိန္ျမႇင့္ ေမာင္းႏွင္ပါက ပိုအားေကာင္းေစရန္ အတြက္ ဓာတ္ဆီအင္ဂ်င္သို႔ အလို ေလ်ာက္ေျပာင္းကာ ေမာင္းႏွင္သြားမည္ ျဖစ္သည္။ ေတာင္တက္ေတာင္ ဆင္းမ်ားတြင္မူ ေလအင္ဂ်င္ႏွင့္ ဓာတ္ဆီအင္ဂ်င္ ႏွစ္မ်ဳိးေပါင္း ေမာင္းႏွင္ျခင္းျဖင့္ ကားသည္ ႐ုန္းအား ပိုေကာင္းေကာင္း သြားႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။ ခရီးေ၀းကို မိုင္ႏႈန္းျမင့္ျမင့္ ေမာင္းလိုပါက ဓာတ္ဆီအင္ဂ်င္ျဖင့္ ေမာင္းႏွင္လွ်င္ သင့္ေတာ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
ကားကို ၂၀၁၆ ခုႏွစ္ခန္႔တြင္ စတင္ ေရာင္းခ်ႏုိင္ဖြယ္ ရွိၿပီး၊ ေဒၚလာ (၂၇၀၀၀) ၀န္းက်င္ က်သင့္ႏုိင္ေၾကာင္း သိရသည္။
Credit: The Messenger
္
ျပင္သစ္အေျခစိုက္ Peugeot ကားကုမၸဏီသည္ သဘာ၀ ပတ္၀န္းက်င္ႏွင့္ အကိုက္ညီဆံုးဟု ဆိုႏုိင္သည့္ ေလနဲ႔ေမာင္းမည့္ ကားကို စမ္းသပ္ေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
Peugeot ၂၀၀၈ Hybrid Air ဟု အမည္ ေပးထားသည္။ လက္ရွိတြင္ သဘာ၀ ပတ္၀န္းက်င္ႏွင့္ သဟဇာတ အျဖစ္ဆံုး အစိမ္းေရာင္ ကားမ်ားအျဖစ္ နာမည္ေက်ာ္ေနေသာ သမား႐ိုးက် အင္ဂ်င္ႏွင့္ လွ်ပ္စစ္အင္ဂ်င္ ေပါင္းထားေသာ ကားမ်ားထက္ပင္ ယခုေလစြမ္းအင္ သံုးကားက ကမၻာႀကီးနဲ႔ ပိုသဟဇာတ ျဖစ္ဦးမည္ ျဖစ္သည္။
ကားေမာင္းေနစဥ္ ေလမ်ားကို ကားေရွ႕ဖံုးအတြင္း စလင္ဒါထဲဲသို႔ သြင္းမည္ ျဖစ္သည္။ ဓာတ္ဆီ အင္ဂ်င္မွ ထြက္လာေသာ ပိုလွ်ံစြမ္းအင္၊ ဘီးလည္ပတ္ရာမွ ထြက္လာေသာ ပိုလွ်ံစြမ္းအင္၊ ဘရိတ္နင္းရာမွ ထြက္လာေသာ ပိုလွ်ံစြမ္းအင္မ်ားျဖင့္ စလင္ဒါထဲက ေလကို တြန္းထိုးကာ ဖိအားျမင့္ေလကို ထုတ္ေပးမည္ ျဖစ္သည္။ ထိုေလ၏ ဖိအားက ဟိုက္ဒေရာလစ္ ေမာ္တာကို လည္ပတ္ေစ ျခင္းနည္းျဖင့္ ကားကို ေလစြမ္းအင္သံုးကာ ေမာင္းႏွင္ႏုိင္မည္ ျဖစ္သည္။ ကားတြင္ ဓာတ္ဆီအင္ဂ်င္ တစ္လံုးလည္း တြဲပါမည္ျဖစ္ၿပီး ႏွစ္မ်ဳိးေပါင္း သံုးႏုိင္သလို တစ္မ်ဳိးစီ သံုးၿပီးလည္း အဆင္ေျပသလို ေမာင္းႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။
ကားသည္ (၄၃) မိုင္ေအာက္ သြားေနသည့္ အခ်ိန္မ်ဳိး၊ ၿမိဳ႕တြင္း၌ ပံုမွန္ ေမာင္းႏွင္သည့္ အခါမ်ဳိးတြင္ ေလအင္ဂ်င္ျဖင့္ အလိုေလ်ာက္ ေမာင္းႏွင္မည္ ျဖစ္ၿပီး၊ ထို႔ထက္အရွိန္ျမႇင့္ ေမာင္းႏွင္ပါက ပိုအားေကာင္းေစရန္ အတြက္ ဓာတ္ဆီအင္ဂ်င္သို႔ အလို ေလ်ာက္ေျပာင္းကာ ေမာင္းႏွင္သြားမည္ ျဖစ္သည္။ ေတာင္တက္ေတာင္ ဆင္းမ်ားတြင္မူ ေလအင္ဂ်င္ႏွင့္ ဓာတ္ဆီအင္ဂ်င္ ႏွစ္မ်ဳိးေပါင္း ေမာင္းႏွင္ျခင္းျဖင့္ ကားသည္ ႐ုန္းအား ပိုေကာင္းေကာင္း သြားႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။ ခရီးေ၀းကို မိုင္ႏႈန္းျမင့္ျမင့္ ေမာင္းလိုပါက ဓာတ္ဆီအင္ဂ်င္ျဖင့္ ေမာင္းႏွင္လွ်င္ သင့္ေတာ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
ကားကို ၂၀၁၆ ခုႏွစ္ခန္႔တြင္ စတင္ ေရာင္းခ်ႏုိင္ဖြယ္ ရွိၿပီး၊ ေဒၚလာ (၂၇၀၀၀) ၀န္းက်င္ က်သင့္ႏုိင္ေၾကာင္း သိရသည္။
Credit: The Messenger
posted from Bloggeroid
No comments:
Post a Comment